WEBLOG WEBLOG About Me Best Iranian Weblogs Last Updated Weblogs MAIN WEBLOG

صفحه اصلی

 

وبلاگ

 

وبلاگهای به روز شده

 

بهترين وبلاگهای ايرانی

ذخيره آدرس اينجا
آخرين نوشته ها      آرشيو      مقاله   « زبون کوچيکه / امتحان / مادر |  اهميت حضور برای جنبش حق‌طلبی »
عمومی Tuesday, August 2, 2005
تجارت الکترونيکی و تجارت هرمی

چند سالی هست که تب سريع پولدار شدن از طريق شرکت‌هايی مثل «گلد کوئيست» بالا گرفته. افراد زيادی رو می‌شناسم که به اين شبکه‌ها پيوستند و تمام تلاششون به عضوگيری برای اين شبکه‌هاست.
روش تجارت اين شبکه‌ها زياد پيچيده نيست. شما در قبال عضويت پولی پرداخت می‌کنيد و معمولاً هم در مقابل کالا يا خدماتی دريافت می‌کنيد که قيمت اون تقريباً نصف پولی که پرداخت کرديد يا قسمتی از قسط يک کالاست. مثلاً گلد کوئيست يک سکه طلا به دو (يا چند) برابر قيمت به شما می‌فروشه و اگر شما هم برای اونها دو نفر مشتری پيدا کنيد و اونها هم هر کدوم دو نفر ديگه (چهار نفر) رو عضو شبکه کنند به شما پورسانت تعلق می‌گيره و الی آخر. يعنی به نظر می‌رسه در مدت کوتاه زمانی می‌شه پول زيادی به دست آورد.
از زمان شيوع اين تجارت موافق‌ها و مخالف‌ها (طبق معمول) بجای پرداختن علمی به اين قضيه مشغول گيس و گيس کشی شدند. از طرفی بعضی از مراجع تقليد هم بدون توضيح اون رو حرام دونستند. عده‌ای هم بدليل اينکه اين شرکت‌ها خارجی هستند و اينطوری پول و ارز از کشور خارج می‌شه، با اين تجارت مخالفت کردند.
خيلی از موافق‌ها بحث رو به تجارت الکترونيک يا تجارت از طريق شبکه کشوندند و مخالفت با تجارت هرمی رو مخالفت با تجارت از طريق شبکه می‌دونند. خوندن مطلبی در اين رابطه تو وبلاگ گروهی فانوس به قلم توانای آقای قديمی باعث شد من هم توضيحاتی بدم.

مسلماً تجارت از طريق شبکه يا بازاريابی اينترنتی با تجارت هرمی زمين تا آسمون فرق داره. شما می‌تونيد تجارت هرمی رو به هر روشی انجام بديد و يکی از اون روش‌ها بازاريابی اينترنتی هست. بطور مثال سال‌ها قبل پنتاگونا هم به عنوان تجارت هرمی مطرح شده بود که از طريق پست عضوگيری می‌کرد و اصلاً ارتباطی با اينترنت نداشت.
بحث سر نحوه بازاريابی شرکت‌هايی مثل گولد کوئيست نيست. کما اينکه می‌بينيم اکثراً بازاريابی‌ها بين دوستان و اقوام و از طريق کلامی است نه شبکه اينترنت و تنها عضويت در اين شبکه با کمک اينترنت است. تا اونجايی که من می‌دونم کسی مخالف تجارت الکترونيکی نيست، مگر کسانی که هنوز مخالف ويديو و تلفن و هواپيما هستند!
تجارت هرمی در اکثر کشورهای صنعتی از لحاظ قانونی ممنوعه، حتی جاهايی که قمار آزاده! پس مسئله فقط شرعی يا خارج شدن ارز از کشور نيست. برای ممنوعيت اين تجارت دلايل زيادی وجود داره و مهمترين اون فريب مشتری (کلاهبرداری) در اين روشه. به تمام افرادی که در اين تجارت سهيم می‌شند وعده داده می‌شه که اگر خوب فعاليت کنند در مدت کوتاهی ثروتمند می‌شند! در صورتيکه اين فرضيه با دلايل رياضی غيرممکنه.
در بهترين روش هرمی، هر نفر دو مشتری جديد جذب شبکه می‌کنه. يعنی در مرحله اول يک نفر دو نفر جذب می‌کنه، در مرحله دوم اون دو نفر هم هر کدوم دو نفر (که می‌شه چهار نفر) و در مرحله سوم اون چهار نفر هم هر کدوم دو نفر (که می‌شه هشت نفر) و... اگر رياضی دبيرستان يادمون باشه يک رديف از اعداد به وجود می‌آد که هر عدد مساوی با دو به توان رقم مرحله خواهد بود. يعنی: ۱، ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴، ۱۲۸،...

حالا مجموع اين اعداد می‌شه تعداد افراد جذب شده يا کسانی که يک سکه خريدند. محاسبه اون از لحاظ رياضی کار ساده‌ایه. يعنی اگر هر مرحله يا لايه رو n در نظر بگيريم اعضاء شبکه مساوی ۲n+۱-۱ خواهند بود، يعنی: ۲n+۱-۱=۲۰۱۲+...+۲n
با اين فرمول می‌شه محاسبه کرد که بعد از بيست و پنج مرحله ۶۷.۱۰۸.۸۶۳=۱-۲۲۶ نفر سکه خريدند که تقريباً کل جمعيت ايران (به علاوه نوزادان و کودکان و سالمندان) خواهد شد. بر طبق قوانين اين شرکت‌ها (از جمله گلد کوئيست) افراد دو لايه پايينی پورسانتی دريافت نخواهند کرد و فقط در ازای پولی که پرداخت کرده‌اند يک سکه می‌گيرند که قيمت آن خيلی کمتر از مبلغ پرداختی است. با اين حساب اگر تمام مردم ايران عضو اين شبکه بشند ۵۰.۳۳۱.۶۴۸ نفر (۱۶.۷۷۷.۲۱۶+۳۳.۵۵۴.۴۳۲=۲۲۴۲۵) که حدود هفتاد و پنج درصد کل هستند، کاملاً ضرر می‌کنند. ۸.۳۸۸.۶۰۸=۲۲۳ نفر که ۱۲،۵٪ درصد کل هستند يک‌بار، ۴.۱۹۴.۳۰۴=۲۲۲ نفر (۶،۲۵٪) هم دوبار و فقط ۶،۲۵ درصد باقی مانده بيشتر از دو بار پورسانت می‌گيرند. آنهايی که يک‌بار پورسانت گرفتند در واقع هيچ سودی نمی‌کنند؛ پس همواره بر سر ۸۷،۵٪ کسانی که از اين طريق سکه خريداری کردند، کلاه خواهد رفت و پولدار نخواهند شد.
در قمار يا بليت‌های بخت آزمايی (لاتاری) همه چيز به شانس بستگی داره و هرکس در اون شرکت می‌کنه به اين مسئله آگاهی داره، ولی در بازاريابی تجارت هرمی، واقعيت‌ها به مشتری گفته نمی‌شه و به نحوی برای اينکه شخص ضرر نکنه مجبوره ديگران رو هم آلوده کنه. همونطور هم که بالا توضيح داده شد، تعداد خيلی کمی هستند که از اين راه (ضرر بقيه) سود کنند.
حتی اگر هفتاد و پنج درصدی که هميشه در اين سيستم ضرر می‌کنند با آگاهی و ميل شخصی باعث سود ديگران بشند، باز هم اين سيستم بخاطر اينکه در اون محصول کاربردی توليد نمی‌شه يک تجارت کاذب شناخته می‌شه و به همين دليل در اکثر کشورها فعاليت اون غير قانونيه.

تا زمانی که بين مردم آگاهی وجود نداشته باشه، قانون ضمانت اجرايی نخواهد داشت. بارها از موافقين (يا بهتره بگم اعضاء اين شبکه‌ها) شنيديم: «چرا در فلان کشور فعاليت اينگونه شبکه‌ها مجاز هست؟» ولی هيچوقت به اين فکر نمی‌کنند که چرا مردم آن کشورها که اتفاقاً فکر و حواسشان تنها ثروتمند شدنه، علاقه‌ای به اين نوع تجارت ندارند و مشتری‌های آن‌ها فقط مردم کشورهای جهان سوم هستند؟
مسلماً وقتی يک کار غيرقانونی اون هم در شبکه اينترنت رخ می‌ده، به اين راحتی نمی‌شه جلوی اون رو گرفت، مگر اينکه مردم و استفاده‌کنندگان اينترنت از عواقب اون آگاه بشند و اين فقط از طريق رسانه‌های جمعی امکان‌پذيره. به طور مثال پرنوگرافی کودکان جرايم سختی در اکثر کشورها داره، ولی هيچگاه اين صفحات فيلتر نمی‌شه. در عوض همه می‌دونند که اين کار اشتباهه و اگر کسی به اين سايت‌ها علاقه داشته باشه، از ديد مردم و همينطور روان‌شناسان بيمار روحی شناخته می‌شه.
به نظر من اينکه صدا و سيما و روزنامه‌ها به مسئله تجارت هرمی و ضررهای اون بپردازند يک حرکت مثبت اجتماعی و مفيدتر از هر محدوديت قانونی و فتوای شرعی خواهد بود.

پی نوشت:
آقای قديمی توضيحی در مورد اين نوشته داده که لازم ديدم نکات ديگری رو يادآوری کنم:

وقتی صحبت از تکنولوژی شده اولين چيزی که به ذهن می‌رسه معنی آن و استفاده از ابزاری مانند اينترنت است نه يک ايده برای ثروتمند شدن عده‌ای که بعد از گذشتن بيش از يک قرن از به کارگيری آن تقريباً قديمی شده.
در هر حال اگر طبق توضيح ایشون منظور از تکنولوژی را روش تجارت هرمی فرض کنيم، به روشنی ماهيت آن با تجارت معمولی فرق دارد و همانطور که توضيح دادم هفتاد و پنج درصد از کل اعضاء، کالايی دريافت می‌کنند که قيمت واقعی آن بسيار کمتر از مبلغ پرداختی آن است. يعنی اگر مسئله تجارت است، آن هفتاد و پنج درصد می‌توانند اين کالا را از طريق معمولی خريداری کنند. پس اين هزينه بازاريابی و تبليغات نيست که به جيب افراد بالای شاخه (در شبکه يا هرم) می‌رود، بلکه ضرری است که افراد پايين هرم يا شبکه می‌دهند.
آيا اين سؤال را از خودتون کرديد که چرا تا بحال با يک کالای مصرفی (مثلاً موبايل) تجارت شبکه‌ای انجام نشده؟ در اينصورت مشتری با مقايسه قيمت آن هيچگاه گرفتار اين بازی نخواهد شد. حال اگر به افراد گوشزد کنيم که هفتاد و پنج درصد شما کالايی دريافت می‌کنند که می‌توانند آن را از جای دیگر ارزن‌تر بخرند، پس چه دليلی دارد آنها وارد اين شبکه شوند؟ در نتيجه کسی در اين شبکه سود نخواهد کرد و هر کسی هم که به دلايل شخصی (!؟) و علاقه به آن کالا وارد اين شبکه می‌شود عملاً ضرر می‌کند.
سال‌هاست طبق همين منطق اين گونه تجارت‌ها در دنيا زير سؤال رفته. لطفاً اگر نمونه‌ای از تجارت هرمی يا شبکه‌ای سراغ داريد که در آن کالا با قيمت واقعی عرضه می‌شود عنوان کنيد تا بحث علمی‌تر شود. مثالی هم که زده شده (گلد کوئيست) نمونه بارزی از کلاه‌برداری محسوب می‌شه و يک سکه زينتی را به بيش از دو برابر قيمت می‌فروشند.
تا آنجا که می‌دانم در ايران هيچ هرم يا شبکه‌ای که در آن کالا يا خدمات به قيمت واقعی عرضه شود، مرسوم نيست؛ چون اين‌گونه تجارت اگر سالم و بدون کلاه‌برداری و با قيمت واقعی باشد، سود کمی برای بازارياب دارد. به طور مثال در آلمان اگر کسی برای شرکت موبايل O2 مشتری معرفی کند کمتر از پنج درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پورسانت به معرفی کننده پرداخت می‌شود. در ضمن احتياجی نيست که شخص معرفی کننده خود مشتری اين شرکت باشد.


   Bookmark and Share

نوشته شده توسط سعيد حاتمی در ساعت 04:39

بالای صفحه (UP)  
پيام‌هاى زير براى اين يادداشت نوشته شده:
نويسنده: شهریار Monday، 22 Jun، 2009 ساعت 17:21

جواب میده ولی باید بهاش باشی


نويسنده: مصطفي Monday، 09 Mar، 2009 ساعت 11:58

سلام آقای حاتمی
بعضیها آنچه را باور دارند میگویند و بعضیها به خود نیز دروغ میگویندچه رسد دیگران.
به باور من کسی که پنیر تولید میکند و از آن به دیگران نیز تناول میکند نزد عالم و خدایش محبوب است و کسی که پنیر دیگران را با فریب از هر نوع دزدیده تا خود صاحب پنیر شود و بزرگترین طفیلیش به کسانی که به او تصدق کرده اند .یاد دادن این روش درامد زایی است نزد خود نیز منفورند . آیا میتوانند روزی به عزیزترین خود بگویند که کار واقعیشان چه میباشد ؟ مطمئنا در زمان پرزنت و شرح کامل کار یا بهتر بگوییم معامله اگر شرایط کار بطور صحیح و کامل تشریح گردد به باور بنده ایرادی به کار نیست چرا که در معاملات شرایط سود و ضرر یا نسبت یا ریسک و ورشکستگی و اینکه تضامنی باشد یا محدود به تعهد خاص تعیین شده طرفین معامله میباشد . قرض الحسنه که نمیباشد بلکه رقابت پول در زمان و پشتکار میباشد و قسمتی دانش انتقال یافته که خود ارزشمند است .اما قضاوت از اهداف کسانی که این تجارت را پایه گذاری میکنند در این قضاوت جای نمیگیرد . امیدوارم هر ایرانی در هر نتورک یا هر تجارت دیگری شرکت میکند با علم کافی وارد شود که در اینصورت با شناخت عوامل تاثیر گذار وقراردادن در جدول اولویت تصمیم گیری خود میتواند مبنای صحیحتری در بودجه و تصمیم گیری خود داشته باشد و سود حاصله به پیش بینی نزدیکتر و در نتیجه باعث خرسندی او خواهد شد . هر چه خطر و باخت است از نبود اطلاعات است . در نتورک و هر تجارت دیگری هم برنده است و هم بازنده. باید ابتدائا کسب دانش و براورد نمود که در تجارت جدید جای من کجا خواهد بود. والسلام


نويسنده: مینو Monday، 22 Sep، 2008 ساعت 20:28

سلام من مینو ۱۸ ساله رشته کامژیوتر برنامه نویسی می خونم من اولین بارم هست که به این سایت اومدم ولی خیلی خوشم اومده امیدوارم موفق باشی بای


نويسنده: حمید Friday، 30 Nov، 2007 ساعت 01:15

متاسفم از اینکه زمانم برای خوندن این مطالب تلف شد در هر حال ما در کشوری زندگی می کنیم که در ان همه صاحب نظرند من احترام زیادی به همه نتورکهای دنیا قایلم گلد کار نمی کنم ولی اطلاعات زیادی در این مورد دارم امیدوارم کسانی که علم این صنعت را ندارند وقت خودشان را صرف مسایل و امورات دیگر زندگیشان بکنند.


نويسنده: بی‌نام Saturday، 23 Sep، 2006 ساعت 10:37

با سلام
توی این نتورک 45 دقیقه پرزنت شوید 2 ساعت بعد وارد شوید
45 دقیقه پرزنت کنید 2 ساعت بعد وارد کنید
به وبلاگم سر بزن تا بگم

URL: http://www.best-network.blogfa.com

نويسنده: نيما Wednesday، 20 Sep، 2006 ساعت 01:38

سلام
ما شما را با بهترين نتورک ايرانی از هر لحاظ آشنا ميکنيم .نتورکی که در عرصه ايران در اين مدت قابليتهای خود را نشان داده و با مديريت قوی خود انقلابی به پا کرده .به ما بپيونديد در بازاريابی مشارکتی يا consoltiv marketing .به وبلاگ ما سر بزنيد و نظر دهيد در صورت تمايل ميتوانيد به ما ايميل بزنيد .با کمال ميل به سوالات و آبجکشن های شما پاسخ ميدهيم .
موفق و پيروز باشيد.

URL: http://www.asoogroup.blogfa.com

نويسنده: محراب Tuesday، 19 Sep، 2006 ساعت 12:19

با سلام

بدون هیچ مقدمه ای میریم سر اصل مطلب

تیمی متشکل از افرادی شناخته شده وصاحب تعادلهای طلایی درعرصه نتورک مارکتینگ ایران . نتی را شروع به کار کرده اند که از لحاظ پلن درامدزایی بدون اغراق می توان گفت : در ایران . حتی در دنیا بدون رقیب و محصولاتی که در اینجا ارایه شده از لحاظ بازتاب اجتماعی و پذیرش افراد بگونهای است که می توان به جرات گفت از هر 100 نفر? 90 نفر بدون شنیدن حتی پلن درامدزایی وارد خواهند شد?از همه اینها مهمتر در حال حاظر در ایران برای فردی که میخواهد در بازاریابی شبکهای فعالیت داشته باشد?امنیت روانی?امنیت شغلی بستر امنی است . برای فعالیت شما در اینجا مجوز بهره برداری بازاریابی شبکه ای از ...؟؟؟؟ خواهید داشت برای قرار ملاقات و معرفی کاربا شماره زیر تماس بگیرید ......شاید نت را شنیده باشید اما تیم رو چی ؟ با تیم فوق العاده قوی از بهترین لیدران ایران و حتی جهان
به وبلاگم سر بزنيد

URL: http://www.best-network.blogfa.com

نويسنده: A.L.I Friday، 15 Sep، 2006 ساعت 01:24

ali6th@yahoo.com


نويسنده: A.L.I Friday، 15 Sep، 2006 ساعت 01:23

يک نتورک ايرانی و فوق العاده قوی و کاملا قانونی و کار با يک محصول ملی و قدرتمند. اولين و تنها دارنده گواهينامه ISO 9001 مديريت کيفيت در زمينه NETWORK MARKETING
با من در تماس باشيد.


نويسنده: يه نتورکر Friday، 08 Sep، 2006 ساعت 06:18

سلام به تمام عزيزانی که به نتورک روی آوردن و اون رو يه شغل خوب ميدونن که حتماْ همينطوره دوستان من ...
اگه خود شما يه سرچ کوچيک انجام بدين متوجه ميشين که مزايا و معايب نتورکهايی که در ايران هستن چيه ....
ببينيد هر نتورکی که تو ايران کار بکنه محکوم به شکسته مگر اينکه سنگ و بنای اون رو جايی ديگه برژا کرده باشن البته اين حرف من ديليل داره
اونم اينه که ايران جز تجارت جهانی نيست ژس تمام نتورکهای ايران مختص خود ايران هستن ....
و اين رو مد نظر داشته باشيم که اگر ايران روزی عضو تجارت جهانی بشه مطمعن باشيد که نتورکای خيلی قويترری هستن که ايران رو به زير ببرن تو صنعت نتورک مارکيتينگ
حالا اين بستگی به خودمون داره کهدر کجا قرار بگيريم
در کنار نتورکهای بسيار قوی مانند کوئست که مادر نتورک جهان شناخته شده و نتورکهاي ديگه مثل ايبي - ماي سون دياموند و ... و يا نتورکهاي که محکوم به شکست هستن
مثل آسو - وست ويژن و عکس ساحل مرواريد و يا غيره .

URL: http://www.irnsun.com

نويسنده: ارش Monday، 04 Sep، 2006 ساعت 08:55

بچه شما با ماهی ۶۰۰ هزارم تا ۳۰ ساله ديگه نمی تونی ۱ خونه بخری چه برسه ماهی۱۸۰ اداره کاری


نويسنده: ارش Monday، 04 Sep، 2006 ساعت 08:52

راستی برو کشکتا بساب راستی
شما شلوارتا نمتونی بکشی بالا
از تجارت الکترونيکی حرف ميزنی


نويسنده: ارش Monday، 04 Sep، 2006 ساعت 08:47

به نظر من و همه مردم شما که از تغير کردن ميتر سيد
بريد ۱ گوشه به حال خودتون زار زار گريه کنين
اين قطاری که داره ميره هرکی سوار شد به مقصد
ميرسه هرکی سوار نشود تا عمر داره در جا ميزنه
من مدت ۳ ماه وارد سيستم شدم ۱۶ تا زير مجموعه دارم ۹۰۰/۳تاحالا گرفتم شما هم بريد هر چی ميخوای تبليغ منفی کن البته با جيب خاليت


نويسنده: حسين Monday، 04 Sep، 2006 ساعت 01:31

سلام
ميخواستم محبت کنين در مورد شرکت آسو که کار نت وورک انجام میده سوال کنم که در جمهوری اسلامی مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نويسنده: س م از تهران Sunday، 03 Sep، 2006 ساعت 10:38

متأسفم که هنوز بلد نیستی بنویسی کوئست ولی درباره اش نظر میدی. به نظر من برو از اول مشقاتو بنویس.


نويسنده: نيما Tuesday، 29 Aug، 2006 ساعت 01:58

می خوام مشخصات اولین نتورک واقعی رو برای شما عنوان کنم.اول بذارید من یه پیش زمینه بگم.ببینید اگه بخواهیم بدون تعصب برخورد کنیم می بینیم که ما تو این مدت به خودمون هم در مورد اینکه نتورک کار می کنیم دروغ گفتیم.چون ما می گیم نتورک یعنی حذف واسطه در صورتی که این شرکت هایی که الان در حال فعالیت هستند اکثرا خودشون واسطه هستند پس اگه با این شرکت کار کنیم نمی تونیم بگیم نتورک کار می کنیم شرکتی می تونه بگه من نتورک کار می کنم که تولید کننده باشه نه واسطه
من برای اولین بار تو این چند ساله به یک نتورک واقعی برخورد کردم :
۱- تولید کننده است
۲- کل مبلغ شما رو جنس می ده نه خدمات و چیزهایی از این دست
۳- هیچ درصدی از پورسانت شما رو برای خرید مجدد نمی گیره

اینا رو داشه باشید تا بعدا بقیه اطلاعات رو بذارم ولی دوستانی که علاقه دارند زودتر با این سیستم آشنا بشن برای من mail بذارن تا باهاشون تماس بگیرم


نويسنده: ارسلان Wednesday، 09 Aug، 2006 ساعت 08:07

راستي يادم رفت تو نظر قبلي خودم رو معرفي كنم ارسلان


نويسنده: بی‌نام Wednesday، 09 Aug، 2006 ساعت 08:02

سلام اين روزا خيليا به آسونت حمله ميكنن.مجمع باز سازي اسو راه ميندازن و ...
ولي اينو بدونن كه تا ما از آسو و مدني حمايت ميكنيم حتي نمي تونن (معذرت ميخام)كير آقاي مدني رو هم بخورن
آسو نت تكتاز عرصه نتورك در جهان


نويسنده: تحریم فساد Monday، 07 Aug، 2006 ساعت 05:32

قابل توجه ايجاد کننده .
شما ميبايست منباب حذف نظرات توهين آميز و نا مربوط اقدام مينموديد . در هر بحث و گفتمانی متاسفانه بذله نيز هست ولی انچه نا معلوم است . هدف شما از نمايش اين بذله ها است . از آن دسته دلسوزان ايران و ايرانی که در راه رسيدن به فن آوری مدرن در هر بابی تلاش مينمايند خواهشمنديم با تحريم اين بلاگ به هدف خود احترام و باعث خيانت به ايران نشوند .

هدف از ايجاد اين بلاگ فاسد (( ورود ايران دوستان ممنوع)) متشکريم


نويسنده: تیم ایران Saturday، 05 Aug، 2006 ساعت 12:39

تنها نتورک ایرانی با استاندارد ها واصول جهانی
قابل توجه تمامی لیدرها
با سلام و خسته نباشید به همه نتورکرها
۲ سال من در نتورک گذشت و در اين ۲سال در کنار شغل خودم که تدریس در دانشگاه است هميشه به دنبال يک نتورک ایرانی -قانونی ومناسب بودم که واقعااصول جهانی نتورک را رعايت کند ومن بتوانم بعنوان یک استاد دانشگاه از آن به نام نتورکی قوی ومناسب یاد کنم. من ضمن احترام به همه نتورکهاي ايرانی بايد بگم تنها نتورکی که تمام معيارها را دارد ذر حال حاضر تنها يکی است.
معيار جهانی يک نتورک خوب:
۱-توليد کننده بودن نه واسطه بودن آن هم با محصولات عالی وصادراتی
۲-قيمت محصول آن دربازاربيشتر ازدرون نتورک باشد
۳-قانون خريد مجدد -وچر -... نداشته باشد(تمام پورسانتها را بدهد وبه فلان بهانه پورسانت افراد را کم نکند یعنی بجای مایه گذاشتن از زیر مجموعهااز خود مایه بگذارد)
۴-پلن و محصول قوی داشته ومحصول آن کاربردی باشد یعنی در جا قابل استفاده ومصرف باشدو حالت مجازی نداشته باشد.
۵-کالا گردان واقعی باشد وخريد در آن اجباری نباشد
۶-بیمه ای مانند وری سا ین داشته باشد
۷-قفل SSL داشته باشد وضد حک باشد
۸-علاوه بر محصول: خدمات رايگان نيز داشته باشد(مانندوام- کارت تسهيلات-کتابخانه ودیکشنری online-بازارچه-دانشگاه مجازی و...)
۹-سایتی قوی و جذاب داشته باشد
۱۰-افراد آن در بدو ورود بیمه شوند آن هم با نام شغل نتورکر
11-دارای پلن سبک برای افراد کم بضاعت(مثلا ۶۵۰۰۰ ورودی و۳-۳ پورسانت ۳۵۰۰۰تومان)و یک پلن سنگین و وپر در آمدبرای افراد پولدار(مثلا ۱۲۰۰۰۰۰ ورودی و۳-۳ پورسانت۶۰۰۰۰۰ تومان)باشد تا همه را جذب کند
۱۲-قانونی کامل و واقعی باشد وبتواند با بانکها و پست کار کند وپورسانتها به حساب بانکی واریز شود
۱۳-جوایز عالی در تعادل خاص مانند تعادل 1000 نتبوک- تعادل2500 اتومبیل پژو 206-از تعادل6500 هر ماه 2میلیون تومان حقوق ثابت علاوه بر پورسانتها- از تعادل9000 هر ماه 7میلیون تومان حقوق ثابت علاوه بر پورسانتها
14-داشتن vteamقوی - آموزش و کار تیمی در آن قوی باشدو با استراتژی جدید و قوی هماهنگ باشد
و....................................
در صورتیکه تمایل فعالیت در چنین نتورکی را داریدبنده به عنوان استارتر و منبع مورد تائید شرکت در خدمت شما هستم تماس بگیرید: ۰۹۳۲۹۳۲۰۹۳۶ دکتر شارقی ِDr.ksh007@yahoo.com
با تشکر از توجه شما


نويسنده: مسعود Friday، 07 Jul، 2006 ساعت 05:14

برای شما تاپ لیدران و لیدران و بازاریابان مدیر و نتورکرین مجرب ارزوی موفقیت می کنم.
برای رسدن به اهداف رویایی خود با من تماس بگیرید.
۰۹۳۲۹۳۱۵۰۰۵
فرهاد ومسعود
سرمایه = زمان


نويسنده: حا مد Wednesday، 05 Jul، 2006 ساعت 06:43

فوق تخصص گلد کويست از دانشگا ه نتو رک
لطفآ بيماران نتورکی با اين ايميل تماس داشته باشند.
m_par_p@yahoo.com


2


نويسنده: علی Sunday، 02 Jul، 2006 ساعت 02:07

سلام دوستان
هر جوونی دوست داره پولدار بشه و بهترين را در شرايط فعلی نت ورک مارکتينگه.
حالا همه ما بايد در انتخاب نت ورک خودمون دقت کنيم
من وارد سه تا نت ورک شدم و اصول اوليه هر سيستم رو ديدم و در نهايت مای سون رو انتخاب کردم و در مای سون مشغول هستم و بين نت ورک هايی که رفتم در مای سون بيش از همه صداقت وجود داشت در نتيجه در مای سون ماندم و به نت ورکم افتخار ميکنم.
در اينجا هم قصد ندارم هيچ نت ورکی رو بکوبم ولی اگه نت ورکی خراب شد افرادی که دارن توش فعاليت ميکنن باعث ميشه خراب بشه.
به اميد موفقيت روز افزون برای همه نتورکرهای عزيز علی از زرند کرمان


نويسنده: ارسلان Wednesday، 14 Jun، 2006 ساعت 04:30

سلام آسونت معركه است تازه اونم تو بوشهر. بهترين نتورك دنياآسونت.بقيه نت وركها بهتره كه جمعش كنن


نويسنده: hossein Tuesday، 13 Jun، 2006 ساعت 03:24

يه قانونی هست که می گه يکی می خواد يکی نمی خواد که چی يکی منتظر ماست (گلد کوئست اميد جوانان ايرانی)بازار گرم است اگه بهتون پيشنهاد شد حتما بريد ولی مواظب باشيد اصولی باشه آرزوی موفقيت برای همه ی گلد کوئستی ها تعادل=۲۵۰ دلار


نويسنده: امید نقشینه ارجمند Thursday، 08 Jun، 2006 ساعت 04:04

سلام.

نگاهی به وبلاگ بازاريابی چندسطحی هم بيندازيد:

http://antigq.persianblog.com

URL: http://antigq.persianblog.com

نويسنده: بی‌نام Wednesday، 07 Jun، 2006 ساعت 07:20

به این حرفهای گوش ندهید همه شما را اغفال می کنند واز مسیر خارج کرده دراین حالت است که می توانند هربلایی را برسر شما بیاورند. بدون زحمت نمی شود یک شبه پولدار شد همه اش خواب است....


نويسنده: محسن Tuesday، 06 Jun، 2006 ساعت 09:19

har kas mikhad vaghean net marketing kar kone tamas begire 0912 590 62 42


نويسنده: yashar Friday، 02 Jun، 2006 ساعت 01:14

سلام به همه نتورکر های ایرانی و خارجی اگر مایل به کار در یک نتورک با سقف درآندی نا محدود و پورسانتهای میلیاردی هستین با مجوز رسمی از ریاست جمهور در سال 1385 با پشتیبانه و اعتبارات بنیاد . پس پنیر منو خوب بو کنید . یاشار هستم level 3 بنیاد . منتظرم تماستون هستم

URL: http://anabazis-topleaders.blogfa.com

نويسنده: یاشار Thursday، 25 May، 2006 ساعت 01:41

اگر دنباله يه نت جديد و يا ژنير خوب هستين وبلاگ منو ببينين ممون

URL: http://anabazis-topleaders.blogfa.com

نويسنده: بابک Wednesday، 24 May، 2006 ساعت 05:26

۱ - هرکی مجله همه چيز می خواهد به اين شماره زنگ بزنه ۰۹۱۲۱۳۲۱۳۲۵
۲- زندگ هر آن چیزی رو بهت میده که می خواهی


نويسنده: امير Monday، 22 May، 2006 ساعت 06:38

كسي هست كه 1 به 1 شو زده باشه از گلد ماين پول نگرفته باشه؟


نويسنده: نادر عضو فعال آسو نت Tuesday، 16 May، 2006 ساعت 07:35

با عرض سلام وخسته نباشيد. عرض کنم که بهتره شما دوست عزيز بجای اينکه ايگونه مسائل رياضی رو حل کنی و توان هارو حساب کتاب کنی اول تفاوت سيستم های هرمی رو با سيستم های باينری تشخيص بديد. گلد گوئست و يا آسو ژلن کاريشون هرمی نيست بلکه باينريست. من شخصن با سيستم های هرمی مخالفم . اما باينری رو کاملا قبول دارم . همه هم بايد بدانند که مهم نيست که سکه لا يا نقره بخرن يا اينکه از خدماتی مانند بيمه و سهام استفاده کنند. اگر نتورکی بوجود بياد که بهترين خدمات دنيا رو داشته باشه اما پلن کاری ضعيفی داشته باشه مطمئنن به درد نمی خوره . در باره اشباه شدن نتورک هم بگم که هيچ نت ورکی اشباه نميشه . ۱-اينکه هميشه زادو ولد هست ۲- با آموزش صحیح و ابتکارات ارزشمند می تونیم از اشباه شدن جلو گیری کنیم. در چند ۱-۲ ماه آینده حتما به یاری خدا به این طرح برای جلوگیری از اشباه دست پیدا میکنیم . حتما در باره فرق نتورک هرمی و باینری تحقیق کنید.


نويسنده: میثم Friday، 12 May، 2006 ساعت 07:14

سلام بچه ها
من عضو شرکت موج هستم و اوايل شرکت هست و هر کی دوست داره به سقف برس با ميل من تماس بگيره.
من خودم ۱.۵ دادم کوئست بعدش ول کردم اومدم موج. حرف نداره. اطلاعات موج را کسی بهتر از من نميداند.
هر کی خواست بسم ا...
از دستتون نره فقط

URL: http://www.mixiran.com

نويسنده: نتوركر بامرام Sunday، 07 May، 2006 ساعت 06:20

مابه فقرا حال ميدهيم يهني راستش بعد از سقف زدن


نويسنده: مرد تنهاي شب Sunday، 07 May، 2006 ساعت 06:15

ما فقر را از بين ميبريم


نويسنده: ياسی Sunday، 07 May، 2006 ساعت 02:43

متاسفم واسه کساييکه هنوز نت ورک و درک نکردن
نت ورک يعنی زندگی
نت ورک يعنی عشق
نت ورک يعنی همه چيز
البته فقط Qi


نويسنده: محراب Saturday، 06 May، 2006 ساعت 04:59

با تحقیقاتی که من بر روی نتورک آسو انجام داده ام آسو بهترین نتورک در بین ۳۰۰۰ نتورکی است که در دنیا در حال فعالیت هستند متنها و سایتهای شما هم هیچ لرزه ایی به هیچ یک از اعضای آسو نخواهد انداخت نتورک من آسو نیست ولی اینو یادت یاشه که صداقت حرف اول را توی نتورک میزنه نه اینکه یه سایت با دات نت و یا دات اٌ آر جی درست کنی آیا میدونی فردا باید جواب گوی چندین هزار باشی


نويسنده: AMIR Tuesday، 02 May، 2006 ساعت 03:46

با سلام بر تمامی اعضا محترم آسونت
آنچنان بغض گلویم را گرفت و بر من فشار آورد و با توجه به اینکه چندین بار با آقای مدنی صحبت کردم که جناب مهندس مدنی عزیز، تو را بخدا با بجه ها صادق باش .

گویا گوش شنوایی نیست تا بخواهد به ما گوش دهد. گویا خدا را در این نزدیکی ها نمیبیند .من با کمک تمامی اعضا به شما مهلت میدهیم تا کمتر از 3روز دیگر نسبت

به اعتراف در زمینه زمینها و دیگر مباحثی که خود میدانید اقدام کنید و از تمامی اعضا بدلیل دروغهای بزرگی که در این مدت گفته اید بطور رسمی معذرت خواهی کرده

و از پست کاری و همچنین ریاست هیئت مدیره کناره گیری کرده و برای انتخاب هیئت مدیره جدید بین ما اعضا رای گیری شده و قول دهید دیگر به نتورک نزدیک

نشوید و به کمک به اعضا همان شرکت خارجی که بعدا اسمش و نوع رابطه تان را فاش خواهم کرد بپردازید و نتورک ایران را به حال خود بسپارید و در غیر

اینصورت خود میدانید که تمامی رموز و امکانات سایت را در اختیار من قرار داده اید و نسبت به تعطیلی سایت و همچنین افشای تمامی اطلاعات اقدام خواهم کرد . و از

همه زودتر سراغ زمینهایی که خود میدانید خرید نکرده اید و اسنادی هم ندارید خواهم رفت . بعد از این مهلت زمانی هر روز بخشی از خیانتها و دروغها و اطلاعات را

لو خواهم داد

تصمیم با خود

منتظریم

info@asoonet.net


نويسنده: AMIR Sunday، 30 Apr، 2006 ساعت 02:06

تنها نتورک ایرانی با استاندارد ها واصول جهانی
قابل توجه تمامی لیدرها
با سلام و خسته نباشید به همه نتورکرها
۲ سال من در نتورک گذشت و در اين ۲سال در کنار شغل خودم که تدریس در دانشگاه است هميشه به دنبال يک نتورک ایرانی -قانونی ومناسب بودم که واقعااصول جهانی نتورک را رعايت کند ومن بتوانم بعنوان یک استاد دانشگاه از آن به نام نتورکی قوی ومناسب یاد کنم. من ضمن احترام به همه نتورکهاي ايرانی بايد بگم تنها نتورکی که تمام معيارها را دارد ذر حال حاضر تنها يکی است.
معيار جهانی يک نتورک خوب:
۱-توليد کننده بودن نه واسطه بودن
۲-قيمت محصول آن دربازاربيشتر ازدرون نتورک باشد
۳-قانون خريد مجدد -وچر -... نداشته باشد(تمام پورسانتها را بدهد وبه فلان بهانه پورسانت افراد را کم نکند یعنی بجای مایه گذاشتن از زیر مجموعهااز خود مایه بگذارد)
۴-پلن و محصول قوی داشته ومحصول آن کاربردی باشد
۵-کالا گردان واقعی باشد وخريد در آن اجباری نباشد
۶-بیمه ای مانند وری سا ین داشته باشد
۷-قفل SSL داشته باشد وضد حک باشد
۸-علاوه بر محصول: خدمات رايگان نيز داشته باشد(مانند کارت تسهيلات-کتابخانه ودیکشنری online-بازارچه-دانشگاه مجازی و...)
۹-سایتی قوی و جذاب داشته باشد
۱۰-افراد آن در بدو ورود بیمه شوند آن هم با نام شغل نتورکر
۱۱-دارای پلن سبک برای افراد کم بضاعت(مثلا ۶۵۰۰۰ ورودی و۳-۳ پورسانت ۳۵۰۰۰تومان)و یک پلن سنگین و وپر در آمدبرای افراد پولدار(مثلا ۱۲۰۰۰۰۰ ورودی و۳-۳ پورسانت۶۰۰۰۰۰ تومان)باشد تا همه را جذب کند
۱۲-قانونی کامل و واقعی باشد وبتواند با بانکها و پست کار کند وپورسانتها به حساب بانکی واریز شود
۱۳-جوایز عالی در تعادل خاص
۱۴-جوایز عالی برای کارکنان فعال
و....................................
در صورتیکه تمایل فعالیت در چنین نتورکی را دارید تماس بگیرید:amireslam007@yahoo.com


نويسنده: يه گلد کوئيستی Friday، 28 Apr، 2006 ساعت 06:12

ريدم به گلد ماين ........کير تو کون همه گلد ماينی ها


نويسنده: يه گلد کوئيستی Friday، 28 Apr، 2006 ساعت 06:08

آخه کير تو کونت گلد کوئيست يه راهيه که همه رو به خوشبختی ميرسونه پس کس نگو.


نويسنده: فريد جنگل برت!!! Friday، 21 Apr، 2006 ساعت 03:39

سعيد جون ... آخه قربونت برم ... آبروی مارو بردی... آخه عزيزم چرا کس و شرايی و که جاهای ديگه مينويسن مياری تو وبلاگت...‌!‌بابا اين حرقا چيه!!!! ارز خارج ميکنه و ۷۵٪ ميبازنو .....
عزيزم برو پيش يه آدم حسابی تحقيق کن نه اين کس کش کون نشور آقای مادر قهبه خانه قديمی که با دری ورياش کاری کرده که نتورکرهای عزيز ما بيان اينجا و اينا رو از چشم شما ببينن... بابا اين همه سايت و وبلاگ حسابی آخه اين کس کشه قديمی آدمه.....
دوست داريم آقا سعيد که اينارو ميگم ها ... دلم نمی خواد بخاطر شروورهای يکی ديگه تو حرف بخوری...


نويسنده: بی‌نام Friday، 21 Apr، 2006 ساعت 03:31

ميشه بگين کدوم ادم کس خولی ميگه گلد کوئست ارز از مملکت خارج ميکنه؟!‌اخه بی سوادا ... نمی دونم والا بد بختا... !‌خاک بر سرا....آخه گتی ها... من چی بگم بهتون.... برين يکم در مورد اين کار اطلاعات جم کنيد .... مثل خراييم نباشيد که پالونتون پره کتابه!!! اه اه ... گتی ها !‌


نويسنده: اشکان Friday، 21 Apr، 2006 ساعت 03:20

سعید جان سلام....
من قسط توهین به شما رو ندارم ها و خدایی نکرده فکر نکنی که میخوام مقابله ای یا دفاع بی موردی از گلد کوئیست بکنم ها ... خودمم توش نیستم ولی میخواستم اینو بهت بگم که این سیستم اصلا و ابدا هرمی نیست اگر بخوای ثابت میکنم و دوم اینکه محاسباتی که شما کردین میشه گفت درسته اما خیلی هم به این سادگیها نیست .... شما خیلی از مواردی که توی این رشد اصطحکاک بوجود میاره رو در نظر نگرفتید و در ضمن دلیل اینکه چرا سکه ها البته به قول شما ۲ برابر قیمت فروخته میشه فکر میکنید چیه...؟!
یعنی شما فکر میکنید یه کمپانی اینقدر احمقه که مردم و اینقدر احمق فرض کنه که بخواد محصولشو دو برابر بفروشه و فکر کنه همه خرن و نمی فهمن .!!!!؟!‌اگه دوست داشتین در مورده این کمپانی و محصولاتش بیشتر تحقیق کن تا بدونی که ماکسیمم سودی که این کمپانی روی محصولات خودش میکنه ۵۰ دلاره!!! شاید تاجب کنی !!!! اما منم حس تورو داشتم و باور نمی کردم اینجوری باشه...!!!! اما اگه خواستی رد این مورد به ایمیلم آف بزار تا دقیقا بگم چرا ؟!‌
خستتون نمیکنم اما در آخر فقط اینو میگم که هر کس هر سوالی راجب کوئست و سیستمش داره میتونه از من بپرسه چون من خیلی راجب این قضیه تحقیق کردم و اگر واقعا وقت این کارو داشتم حتما میکردم! ! !
هر سئالی باشه در خدمتم.... هرچی....
ممنونم . امیدوارم که ناراحتت نکرده باشم اما یکم بیشتر و تو جاهای بهتر در این مورئ تحقیق کن...


نويسنده: اشکان Friday، 21 Apr، 2006 ساعت 02:59

سلام به همگی...
من فقط میخوام اینو بگم که کسانی که نت ورک دیگه رو که خوشون توش کار نمیکنن میکوبن واقعا نتورکر نیستن بلکه فقط یک سری آجر چینن که میخوان با آجر چینی فقط خورشون و به پول برسونن.... البته یه دور از جونم میگم... چون بعضی ها هم واقعا مقصر نیستن چون تو دستهای غیر اصولی فعالن اونا بهشون اینو گفتن... و خوب نت ورک یه جور تکثیره!!!! اونهایی که تو مادر نت ورک دارن کار میکنن میدونن من چی میگم....
در هر حال آرزوی موفقیت برای همه نتورکرها میکنم ... تو هر نت ورکی که باشن.....:*


نويسنده: محسن Wednesday، 12 Apr، 2006 ساعت 03:48

چه فرقی داره تماس بگیر ۰۹۱۲۶۱۵۸۷۱۷


نويسنده: جهانبخش Sunday، 09 Apr، 2006 ساعت 10:47

باتوجه به محاسبات انجام شده این طرح اشباع شدنی است.لطفا حساب کنید چند سال طول میکشد این طرح اشباع شود.چون ظاهرا شما در این محاسبه زمان را فراموش کردید.ضمنا این طرح بیش از چهار سال است که در ایران فعال است.


نويسنده: ليدر Sunday، 19 Mar، 2006 ساعت 11:28

آفرين بر آسو!!!!!! تجارتی نوين برای همه ايرانيان!


نويسنده: مهدی و مهدی و... Friday، 17 Mar، 2006 ساعت 01:51

سلام عزيزم عزيزم سلام دوست دارم وسلام
خوب بيد. جيکر
ها ! ای که وکفتی يعنی چو
ايشو کی بيدند ؟ من بيدم
فردا هر که می خواهد با ما بيا يد به جام جهانی ۲۰۰۶
آلمان سر فلکه هن شيند ما وياييم او را در بغل گيريم و با خود وبريم دوست عزيزم آرزو و مهشيد وعليوقلی.


نويسنده: حامدی Wednesday، 15 Mar، 2006 ساعت 02:20

اين مهم نيست که چه نتورکی خوب يا بد.بياييد برای رسيدن به هدف واقعی(ترويج فرهنگ صحیح نتورک)در ايران با هم باشيم.


نويسنده: محسن Tuesday، 14 Mar، 2006 ساعت 01:30

اگر کسی راجع به شرکت موج نت اطلاعات دارد لطفا تماس بگیرد


نويسنده: بی‌نام Sunday، 05 Mar، 2006 ساعت 03:04

برای آشنایی از یک نتورک جدید که 100 جایگاه خورده به بلاگ
http://irnetwork.blogfa.com سر بزنید سری بجنبید موفق باشید


نويسنده: عماد میر شجاعی ـــ ساری Tuesday، 28 Feb، 2006 ساعت 06:29

می خوایی ول بترکونی به id من pm بده راجع به آسو تا قشنگ روشنت کنم . اگر میخوایی عضو آسو شی بیا به id من یا شمارتو بده
id من z_shahrokh_z2004


نويسنده: عماد Tuesday، 28 Feb، 2006 ساعت 06:25

سلام . اميدوارم در هر کجای ايران عزيز که هستيد خوب و خوش و پولدار باشید .
اين رو برای کسايی ميگم که حوصله کار ندارن ولی ميخوان که پولدار شن . آقاجون اگه می خوايی مثل گلد کوست و گلد ماين و وست و ای بی يو و ... سگ دو نزنی و پولدار شی بيا . غوغايی تو آسو.
چرا که خدماتش عاليه و از طرفی همايت دولت پشتش
و سياست مدارهای ايرانی توش کار ميکنند اگه نمی دونيد که به که سر بزنيد بيا با من تماس بگير يا به ايميل شمارتو بده تا با تو تماس بگيرم
www.emad_ninja_2006@ yahoo.com
این ایمیلمه خوشحال می شم


نويسنده: رضا Saturday، 25 Feb، 2006 ساعت 05:16

شرکت آسونت با ارئه محصولات کم و بی استفاده از خواب سرمایه مردم سو ء استفاده میکند و به راحتی با رشد این نتورک میتوان به این نکته رسید که سود این سرمایه هنگوفت که روزانه به میلیونها تومان میرسد چه ارزشی برای شرکت دارد...... و عضوهای مجموعه هر روز به امید اینکه فردا محصول جدیدی در سایت می آید در انتضارند... این نکته را از این میتوان دریافت که شرکت با هر کسی قرارداد نمیبندد وبه طور کلی سیاستها و اساسنامه و تمامی اعضای شرکت نامعلومند.


نويسنده: سامان Monday، 20 Feb، 2006 ساعت 04:04

سلام بر همه اسونتت های عزيز اميدوارمکه کار را جدی بگیرید


نويسنده: سهيل Friday، 10 Feb، 2006 ساعت 06:44

برای بعضی از کئوستيها متاسفم وقت طلاست ولی نه تو کئوست. آسونت غوغا کرده عقب نمونی


نويسنده: كتا يون Tuesday، 07 Feb، 2006 ساعت 02:34

خوشگلای آنتن دار بجای اين کس شعر ها بيايد سوراخها رو پيدا کنيد و بعد؛ ولش کن نمی گم بايد چکارش کنيد .آخرش بريد حال کنيد


نويسنده: فريبا دلبری Tuesday، 07 Feb، 2006 ساعت 02:22

زدم خوارتو گاييدم داراخ داراخ داراخ راخ

خواستم حالی داده باشم خوب بيد جيگر


نويسنده: بهنام Tuesday، 24 Jan، 2006 ساعت 09:29

ای ول به وولت وبلی به ولت .....


نويسنده: روح الله محمد یاری Monday، 23 Jan، 2006 ساعت 12:30

شماره موبايل اينه برای کسانی که می خواهند تو آسو شرکت کنند: ۰۹۱۲۶۵۱۶۴۶۶


نويسنده: محمد Saturday، 07 Jan، 2006 ساعت 02:55

iranbin

ایران بین بهترين سایت تجارت الکترونیک و بازاریابی رایگان ایرانی است.

شما از طريق سايت ايران بين مي توانيد ضمن تهيه کتابها و کارتهای اينترنتی مورد نياز خود (با قیمت واقعی و قیمتهای پشت جلد کتاب) این امکان را نیز برای خود فراهم کنيد که درآمدی از 2 تا بیش از 500 هزار تومان در هر روز داشته باشید(که کاملا دست يافتنی است و تنها با کمی صبر و تلاش می توانيد حداقل به نزديک ان و يا حتی بيشتر از ان نيز برسيد).

چگونگی ثبت نام در ایران بین

شما برای ثبت نام می توانید وارد سایت ایران بین شویدو یا به طور مستقیم به قسمت مربوط به ثبت نام در سایت بروید مراحل ثبت نام را انجام دید


http://www.iranbin.com/default.aspx?AffUID=MOMA610201001

بعد از ورود به سايت و پر کردن فرمهای ثبت نامی ، در قسمت شناسه معرف


شناسه MOMA610201001 را وارد كنيد.

URL: http://htpp://www.mr631.persianblog.com

نويسنده: مهشيد خانوم Thursday، 05 Jan، 2006 ساعت 12:17

ای آسو با بقيه فرق فوکوله


نويسنده: Ali Wednesday، 04 Jan، 2006 ساعت 12:53

Ba Salam Va arze Khaste nabashid khedmate hame Agha Man Donbale Ye lidere Toop Migardam Baraye Ye mejmoe Toop Age Kasi Lidere Ya LIder soragh dare Be IN Adres email bezane I_GH760@yahoo.com


نويسنده: امیر Saturday، 24 Dec، 2005 ساعت 09:51

خوشحال میشم اگر اطلاعات دقیق رو برام میل کنی


نويسنده: آسونتر Tuesday، 20 Dec، 2005 ساعت 10:15

سلام دوستان تورا به خدا يکی اين کاغذ خردکن هاي آسونت را بخرد. چيز بدرد بخوريه برای شرکت های کاملا قانونی و مجموعه های آن ها!!!!!!!


نويسنده: شهاب Friday، 16 Dec، 2005 ساعت 07:16

سلام ممنون از مطالب بلاگتون در ضمن بايد بگم که خيلی کارهای ديگه هم هست که درآمد بالايی داره و کسی حاضر به انجامشون نيست چون زشتيش واضحه ولی اين مالتی لاير يا نتورک يک بحث پيچيده است که يا ما رو می پيچونه يا ما با منطقش وجدانمون رو می پيچونيم واسه همين حاضر ميشيم انجام بديم


نويسنده: حميده Tuesday، 13 Dec، 2005 ساعت 07:40

تدليذبباتسبلعغبريسيردذذيذشسی
تازشيتايتلشسيذاتدشياش
تناشستيلشسی


نويسنده: مجيد Saturday، 03 Dec، 2005 ساعت 06:58

سلام از تمامی دوستانی که علاقه به همکاری دارند دعوت به عمل ميايد تا در راستای تحقق فرهنگ نتورک در ايران با يکديگر تلاش کنيم . به اميد روزس که يک خارجی با تعصب از يک نتورک ايرانی دفاع کند .

URL: http://www.vastvisionmembers.com

نويسنده: علی Thursday، 01 Dec، 2005 ساعت 04:54

سايه در مورد اين سايت http://www.goldyhyip.com/?ref=hadikiani مطلب زده بودی خو اهشا اطلاات بيشتر را بفرست به اين:moomoorii@yahoo.com


نويسنده: امير Wednesday، 23 Nov، 2005 ساعت 03:07

پلان جديد يک نتورک با مجوز و زير نظر قوه قضاييه شروع بکار کرده لطفا به من ميل بزنيد
tejaratinternet@yahoo.com


نويسنده: داود Tuesday، 22 Nov، 2005 ساعت 11:28

من داود هستم و مدت سه سال است که نت ورک مارکتينگ کار ميکنم . ۳ رکن مهم در نتورک مارکتينگ:
۱ - محصولی که از طريق نت ورک به فروش ميرسد به غير نتورک هم به فروش برسد(مثلا طلای نظير کوئست و يا غيره را سوای طرح درآمدی در سايت ميگذاشتند کسی و يا بهتر شما آن را خريداری ميکرديد.
۲- محصول مورد فروش بايد مصرفی باشد نه مضربی؟
۳- محصولات بايد به روز باشد؟
دا واقع خود نتورک مارکتينگ درست است اما ما بايد ببينيم که چه شرکتی به صورت صحيح و متناسب با قوانين جمهوری اسلامی فعاليت ميکند.
يك سيستم پيشنهادي:
www.ASoonet.com
www.Asoonet3d.blogfa.com
در قالب بازاريابي مشاركتي؟

URL: http://www.asoonet3d.blogfa.com

نويسنده: سایه Saturday، 05 Nov، 2005 ساعت 03:04

سود روزانه ۱۳۵٪
حد اقل سرمایه گذاری ۱$
بدویید

URL: http://www.goldyhyip.com/?ref=hadikiani

نويسنده: مهشيد Monday، 31 Oct، 2005 ساعت 04:03

اقا اين سيستما هر چی که نداره اين مامان باباهای امروزی رو با اينترنت اشنا کردن
اينهمه کلاسشون رفته بالا
خدا کنه همه تون پولدار شين ما که بخيل نيستيم.


نويسنده: رامین Tuesday، 18 Oct، 2005 ساعت 06:03

نویسنده محترم دوستانی که کمترین اطلاعات رو در مورد نتورک دارن، میدونن که شبکه هرگز با نظمی که شما ترسیم کردین پیش نمیره و چنین تصوری حتا روی کاغذ خنده داره.
بنابراین شرکت با فروش بالا و سود زیاد فقط به تعداد اندکی که درست فعالیت کردن، پورسانت میده، که مسلما حقشونه. ممکنه چن تا کشور اروپایی و آمریکایی و حتا آسیایی (به غیر از عربی ) اسم ببرید که نتورک ممنوع باشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نشر اکاذیب ممنوع.
استناد شما به تئوریهای نادرست شاید به دلیل عدم آگاهی کافیتون باشه.
همیشه موفق و موید باشین.

دوستانی که تمایل ورود به یک نتورک بکر وتازه (حضور در
بالای هرم ) رو دارن از همه جای ایران میتونن تماس بگیرن

====================================================
پاسخ:
دوست عزيز و ارجمند، شما برای تبليغ کلاه‌برداريتون قواعد اوليه انسانيت و تجارت رو هم زير پا می‌گذاريد و بدون اجازه صاحب اينجا داريد برای خودتون تبليغ می‌کنيد.
در ضمن اگر شما کمی سواد داشتيد می‌فهميديد اين درخت بهترين حالت سوددهی شبکه رو نشون می‌ده و اونطور که شما می‌گيد (و متأسفانه واقعيت هم داره) دقيقاً بدترين حالت سوددهی شبکه است و بغير از افراد معدودی بقيه ضرر می‌کنند.
شما اگر سرتون کلاه رفته و ضرر کرديد درست نيست با دلايل بچه‌گانه برای توجيه اشتباهتون سعی کنيد سر ديگران کلاه بگذاريد.
راستی شما درست می‌گيد؛ تو اکثر کشورهايی مثل ماداگاسکار و بورکينافاسو فعاليت اينگونه شبکه‌ها و کلاً دزدی و کلاه‌برداری آزاد هست.


نويسنده: م د ا Tuesday، 18 Oct، 2005 ساعت 02:02

دنيا فابريكاس


نويسنده: م. د Tuesday، 18 Oct، 2005 ساعت 01:56

كيرم تو كون مخالفان نتورك كيرم تو كس زنهاي دگوريتون


نويسنده: كامياران Monday، 17 Oct، 2005 ساعت 04:26

سلام بر همه نتوركيها بي خيال همه موفق ميشيم


نويسنده: صمند Monday، 17 Oct، 2005 ساعت 01:07

به اطلاع کلیه نت ورکیها می رساندحضرت ایت الله اعظمی امام خامنه ای نائب امام زمانرهبر ایران در پیامی به کایه نهادهای انقلاب دستور دادند که با شبکهای تجارت الکترونیکی همکاری نمایند


نويسنده: حميد Tuesday، 11 Oct، 2005 ساعت 12:14

من حرف های شما را تا حدودی قبول دارم البته فکر میکنم نتورک های ایرانی بتونه با خروج ارز از کشور از این راه جلوگیری کنه

یکی از دوستان من مدرک mcse داره الان تو کالیفرنیا ۲ سالی هست کار میکنه و حقوق ماهیانه اش هم حدود ۶۴۰۰ دلار است

فکر ميکنيد اگر دولت حتی ۶/۱ اين حقوق را به متخصصینش ميداد باز اين گونه شبکه ها تا اين اندازه تو ايران رشد پيدا ميکرد ؟


نويسنده: آرمان Monday، 10 Oct، 2005 ساعت 11:40

فناوری در خدمت فرهنگ
www.iranbin.com

URL: http://www.melyooner.com

نويسنده: مسعود عرفانی Sunday، 02 Oct، 2005 ساعت 05:33

سلام من يک پيشنهاد عالی دارم واقعا عالی و جذاب با من تماس بگيريد
ويژه کسانی که نت ورک کار کرده اند: کوئست/ ای بی ال/ماين/مای سون/گلد بيز/جی اس/ ايم پاورسيم/....


نويسنده: م-ع Friday، 30 Sep، 2005 ساعت 10:59

خاك بر سرتون كنم داريد ميتركيد ۱ عده انسان با شعور مثل ما نتوركر ها دارند به سود ميرسند حالا كه اينجوريه برييد بتركيد ها ها ها


نويسنده: ابی Wednesday، 28 Sep، 2005 ساعت 04:42

اول انسانيت دوم پول سوم پول...

اول انسان شويد تا پولدار شويد

URL: http://freeman

نويسنده: سعید حاتمی Monday، 26 Sep، 2005 ساعت 12:44

دوست عزيز «بتر که چشم حسود»، کسيکه در هفته دو ميليون تومان درآمد داره الان تو ويلای جزاير قناريش داره استراحت می‌کنه، نه اينکه بياد تو وبلاگ ديگران و واسه خودش اسفند دود کنه!
متأسفانه اطلاعات من اونقدر کم هست که نمی‌تونم حساب کنم چه جوری می‌شه از فروش سکه صد دلاری در هفته بيشتر از دو هزار دلار نصيب شما بشه!!! می‌شه بگيد چند تا سکه در هفته می‌فروشيد که سودش اينقدر می‌شه؟
با توجه به اينکه يکی از دوستان شما همين پايين گفته اين سکه‌ها همون صد دلار می‌ارزه و هيچ سودی توش نيست!!! اطلاعات ناقص من تو رياضی می‌گه اگر تو هر سکه ده درصد سود باشه (!!!؟؟؟) لااقل بايد دويست نفر در هفته عضو شبکه بشند تا کلاً دو هزار دلار در هفته سود بدست بیاد! حالا اطلاعات زياد شما چه جوری هست، خدا می‌دونه.
لطفاً به اطلاعات ما اضافه کنيد و بگيد چند نفر مثل شما هستند که در هفته اينقدر سود نصيبشون می‌شه؟
به نظرم تا وقتی ما اين اطلاعات رو نداشته باشيم، از جانب شما مونگول حساب می‌شيم ؛)
آرزو می‌کنم به تمام آرزوهاتون برسيد!

URL: http://weblog.1saeed.com

نويسنده: بتر که چشم حسود Monday، 26 Sep، 2005 ساعت 10:41

سلام منگول
اقاي حاتمي شرو ور نگو
۷۵ ٪ که مال باخته ميشن چندتا منگول مثل تو هستند برو يک کم اطلاعاتاتو زيادتر کن
بترک اقاي حاتمي هفته اي ۲ مليون مياد تو حسابم
بسوز اقای حاتمی


نويسنده: ناتا Sunday، 18 Sep، 2005 ساعت 04:04

احمقا سود ديگه تموم شد زود باشيد مخ چند نفر رو بجوييد تا ضرر نکنيد ديگه اخرای نتورک تو ايرانه شرکت هم بايد بره سراغ افغانيها


نويسنده: نيما Thursday، 15 Sep، 2005 ساعت 02:56

جديد ترين نتورک ايرانی و قانونی


نويسنده: rasht Monday، 12 Sep، 2005 ساعت 03:36

از نظر من این سیستم یا تجارت خیلی خوبه.
چرا ؟
برای اینکه
ما میگیم برای کسی بمیر که برات تب کنه درسته:
خوب
حالا این کشور ما چه گلی به سر جووناش زاده
یا اصلا چه کاری برای این مردم انجام دادن؟
بقیر از فلاکت چیزی عایده این مردم نشده.
قانونش برای قشره پایین
والی پولداراش چون مایه تیله داران پاس قانون هم ندارن.
یعنی ....... هرچی به فکرتون میرسه دیگه .
از nm که سر دار نمی اوران دم از حرام حلال میزاناند
اون بالا نشستن وا فقط شنیدن
سه تاچپ سه تا راست ۱۰۰ دلار
دیگه نامیگن این یه تجارت نا کلا بارداری ناحرام
این یه تجارته nm بلد نیستین حداقل یه بار prz
بشین نامیخواد وارد سیستم بشین وقتی فهمیدین
یک تجارته
اون وقت دیگه این چرت پرتا رو دیگه نامی نو یسید
این حرف هایه شما به یک پاپاسی نامی ارزه
اگر م می تونید جلو این تجارت بگیرید
هیچ واقت نا میتونید

ما تا اخرش هستیم تا اخر..........


نويسنده: شمع Friday، 09 Sep، 2005 ساعت 11:22

بنده با شرکت درجلساتpresent به این نتیجه رسیدم که تنها باید به این سیستم اعتماد داشته باشید که در این زمانه اعتماد کلویی چند خدا میدونه ؟ عاقبت همه کسانی که می خواهند یک شبه پولدار بشن بخیر کنه ؟ نردبان ترقی علم -تلاش و کارو بس هر خولی که تصور می کته با گذاشتن 500 دلار با از چند ماه میلیاردر میشه زهی خیال باطل وبه قول خودمون شتر در خواب بیند پنبه در دانه!!!!


نويسنده: مهتاب Friday، 09 Sep، 2005 ساعت 02:46

ماشالا اين طرفداران کلاهبرداری چقدر با ادب هستند.
اول اينکه هيچ کدومشون عقلشون نمی رسه اين هفته ای پنج هزار دلار قراره از کجا در بياد؟ چاه نفت اينقدر درآمد نداره که با بازاريابی بخوای اينقدر در بياری!
جون مادرتون از خواب خوش بيايد بيرون. اين حرفا رو ميزنن که گول بخوريد تا از پول شما پورسانت بگيرند.
خوشبختانه اين دوست محترم خيلی راحت نشون داده که فقط در صورتيکه تمام مردم ايران عضو اين شبکه ها بشند سر شاخه اصلی ميتونه يه درآمدی داشته باشه و بقيه يا کم سود ميکنند يا هفتاد و پنج درصد فقط ضرر ميکنند.
حالا نميفهمم بعضی ها چه اصراری دارند که سرشون کلاه بره تا ديگران سود کنند، شما اگر اينقدر ساده لوح هستيد ديگه چرا فحاشی مي کنيد؟
يکی که برگشته ميگه اسم اين تجارت هرمی نيست، حالا تو اسمشو بزار تجارت مکعبی، وقتی اکثر اعضا دارند ضرر ميکنند و کلاه سرشون ميره، چه فرقی داره اسمش چی باشه؟


نويسنده: عماد Friday، 09 Sep، 2005 ساعت 02:27

عشق است Gold mine international

سالی $۱۶۰۰۰۰حال ميده نه؟


نويسنده: بی‌نام Friday، 09 Sep، 2005 ساعت 01:17

چرا اين سيستم ها رو هرمی نام ميبريد. کدوم ادمی عاقلی که روش کار اين شرکت ها رو ميدونه اينجوری جبهه می گيره؟


نويسنده: نا شناس Wednesday، 07 Sep، 2005 ساعت 02:47

گور پدرت حسودی تون ميشه ما نت ورکرها ميليونريم؟؟؟؟؟؟؟ بترکين هفته ای ۱۰۰۰۰دلار خيلی مزه ميده


نويسنده: مصطفي Monday، 05 Sep، 2005 ساعت 08:25

دلم ميخواهد از دستتون بنالم اخه اكثرتون بي ادبين


نويسنده: سلماس Monday، 05 Sep، 2005 ساعت 08:22

خدا خيرتون بده


نويسنده: امير Friday، 02 Sep، 2005 ساعت 11:03

هر کسی که ميخواد با يک سرمايه گذاری ۵۵ هزار تومانی در همون اول کار ۲۵ هزار تومن سود بگيره به سايت من بياد

URL: http://www.iranbin.tk

نويسنده: موش عینکی Thursday، 01 Sep، 2005 ساعت 04:41

همتونو گاییدیم


نويسنده: امیر Saturday، 27 Aug، 2005 ساعت 12:59

عزیزان مخالف گلد کوئیست باید بگویم منظور شما از اینهمه نظرات لطف اینه که شما می خواهید بگوئید شما چطور جرات می کنید خودتونو از ما بالاتر ببینید در حالی که یکی مثل مائید.
کسی که وارد این کار شده وداره فعالیت می کنه حنما یک خصوصیتی داره و اون لیاقتشه .آره هفته ای 5000 دلار لیاقت می خواد که شما ندارید پس جواب همه شما یک چیزه
گوه نخورید


نويسنده: KidRock Saturday، 27 Aug، 2005 ساعت 11:34

آخه مگه میشه یه کمپانی این قدر گرونفروش باشه بعد همه جای دنیا به عنوان Global numismatic giant شناخته بشه...؟؟؟ چرا ما همیشه میخوایم دوچرخه رو خودمون اختراع کنیم....؟؟؟ بهتر نیست اول پا زدن رو یاد بگیریم بعدش بریم سراغ ساختنش؟ همون کاری که ژاپنی ها کردند....


نويسنده: KidRock Saturday، 27 Aug، 2005 ساعت 11:27

سلام ...من نتورکر هستم...فقط یه سئوال ...محصول امام خمینی با ۸۴۰ دلار بود...۲۰ گرم طلای ۲۴ عیار به قیمت روزش میشه ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار ... مگه این محصول هزینه ضرب نداره؟ مگه هزینه گارانتی بانک نداره؟ مگه هزینه صاحب سمبل نداره؟ مگه هزینه بیمه و حمل و نقل نداره ؟ مگه هزینه فضای اینترنتی نداره؟ مگه سود ۱۵ تا ۲۵ ٪ کمپانی نباید لحاظ بشه؟ من تعجب میکنم که میگن نصف قیمت ارزش داره ....شما همین الان فرش ۹۰ تومنی رو میخرید ۹۰۰۰۰۰ تومن صداتون در نمیاد...بابا آدم چه قدر میتونه خودشو به خواب بزنه...


نويسنده: عنکبوت Saturday، 27 Aug، 2005 ساعت 07:29

سلام


نويسنده: امير شهاب Tuesday، 16 Aug، 2005 ساعت 04:44

سلام
از اين که به وبلاگ من سرزدين واقعا ممنون
من در مورد اين جور کار های هرمی که الان مخصوصا بين دانشجوها افتاده شديدا مخالفم مخصوصا اين گلد کويست که از همشون بدتره
ولی تو همين ايران بين باور کن تاحالا هيچ پولی گيرم نيومده ولی تا حالا کلی کتاب با تخفيف برام اوردن که برای من واقعا عاليه
اين که نظرت رو خواستم فقط به اين دليل بود که به نظرم يه ادم کتاب خون واقعا از عضويت در يک همچين شبکه ای ضرر نميکنه و به نظرم همشون هم ضرر ندارن ولی ۹۵٪ از اونها خریدن محصولشون فقط ضرر و پشيمونی به همراه خودش داره
باز هم خوشحال ميشم نظر بدی
موفق باشی

URL: http://www.moneysaz.blogfa.com

نويسنده: امير شهاب Sunday، 14 Aug، 2005 ساعت 12:19

سلام
به نظر من همشون هم بد نيستن شركتهايي مثل ايران بين به نظر من عالي هستن ويه ابتكار تو نتورك هستند
نظرتون رو در مورد ايران بين بدونم خوشحال ميشم(از شر كتهاي خوب ديگه به نظر من وست ويزن كه اون هم ايرانيه

URL: http://www.moneysaz.blogfa.com

نويسنده: امير شهاب Saturday، 13 Aug، 2005 ساعت 02:32

سلام من حد اقل روزي 4 ساعت آن لاينم جالبه امروز وبلاگتون رو ديدم و خيلي خوشم اومد عاليه
در مورد نتورك حق با شماست شبكه اي مثل گلد كويست محصولش نمي ارزه ولي خوب بازار يابي خوب اينترنتي هم داريم كه من خيلي دوست دارم مثل ايران بين كه يك تحول تو نتوركه فكر هم نميكنم كسي ضرر كنه
اميدوارم نظرت در مورد ايران بين رو بگي تا بدونم

URL: http://www.moneysaz.blogfa.com

نويسنده: سهیل Thursday، 11 Aug، 2005 ساعت 08:28

سلام
سعید عزیز ممنون از کامنت ، باید به عرض شما برسانم که وبلاگ چلچراغ دانش آموزان ایران توسط فردی هک شده است ، و این باعث شده در کار وبلاگ تداخل ایجاد شود . من تلاش می کنم هکر را منحدم کنم و بعد دوباره وبلاگ به حال اول برگردد . پس وقت به من بده / دوست تو سهیل

URL: http://soheil-mami.persianblog.com

نويسنده: نرگس Thursday، 11 Aug، 2005 ساعت 07:03

خیلی وقته با این گلد کوییستیا آشنا شدم.پرزنت هم شدم ولی اصلا احساس خوبی نداشتم.مجلس قراره به کل ممنوعش کنه.خداییش دیدم بعضیارو که دیگه دنبال کار نمیرن و البته پول هم بهشون رسیده و ماسین و این حرفا.یه جور هویتشونو میگیره و انتظارشون بالا میره.هیچ خلاقیت خاصی هم توش نیست جز مخ زدن! ...عکسهای همجنس بازا برام جالب بودن.من خیلی وبگردم ولی تا ححالا با سایت شما برخورد نکرده بودم ...عجیبه برام.موفق باشین و شاد.

URL: http://www.sharabenoor.blogspot.com/

نويسنده: Dorian Thursday، 11 Aug، 2005 ساعت 01:46

No war between Iran and America

URL: http://iransazi.blogspot.com

نويسنده: آرتمیس Wednesday، 10 Aug، 2005 ساعت 11:50

سلام سعید جان / من نظر خوبی نسبت به شرکت گلد کوئیست ندارم / اصلا نمی تونم قبول کنم پول دوستم رو این جوری بخورم / تو کت من یکی که نمی ره / ولی الان تو ایران یک تجارت خانگی شده / راستی گزارش های ما رو خوندی؟ / عکسها رو هم رو سایت گذاشتیم

URL: http://rahro53.persianblog.com

نويسنده: شرکت به آوران Wednesday، 10 Aug، 2005 ساعت 07:43

دوستان عزيزي كه در كنكور قبول شده ايد و يا دوستان و بستگان شما در اين مرحله قرار دارند با مراجعه به این شركت شما را به سوي موفقيت همراهي خواهيم كرد .

URL: http://behavaran.persianblog.com

نويسنده: مهدی Wednesday، 10 Aug، 2005 ساعت 02:46

سلام دوست خوبم ممنون که کامنت گذاشتی و یاد آوری کردی در باره لوگو من به خاطر اینکه قالب وبها رو عوض کردم)روزگار عاشقی - خلوتگاه یک عاشق ( فراموش کردم که لوگو رو بزارم ممنون که یاد آوری کردی دوست داشتی سر بزن و نگاه کن

URL: http://mehdi159.persianblog.com/

نويسنده: خورشید شب Wednesday، 10 Aug، 2005 ساعت 02:39

درود مرد
آزاد باشی و برقرار

URL: http://khorshideshab.blogfa.com

نويسنده: بی‌نام Tuesday، 09 Aug، 2005 ساعت 12:04

سلام رفيق... آمدم بگويم به وب سايت دانشجويي ما که آدرس دادم سر بزن و لينک اونو تو وبلاگت قرار بده موضوع وب ما هم بحث علمی در اين باره است و کار جمعی از دانشجويان می باشد

URL: http://www.nms.ir

نويسنده: هم آوا Tuesday، 09 Aug، 2005 ساعت 11:22

دعوت وبلاگ نویسان برای حمایت از گنجی
اپوزیسیون وبلاگ نویسان، از همه دوستان وبلاگ نویس دعوت می نماید که برای حمایت از لیدر مبارزات سیاسی ایران، به طور همزمان در روز بیستم مرداد ماه در وبلاگ های خود تیتر مذکور را منعکس نمایند:
{وبلاگ نویسان ایران خواهان آزادی اکبر گنجی و حمایت از خانواده وی هستند}
و برای حمایت از هموطنان کرد نیز تیتر زیر را برای 27 مرداد ماه فراموش نکنند:
{وبلاگ نویسان ایران از هر قومیت و آیینی، حمایت خویش را از هموطنان کرد اعلام می دارند}
و تا آن روز با فرستادن ایمیل برای دیگر وبلاگ نویسان ایران، آنها را از اقدام خویش مطلع نموده و همچنین ایمیلهای خویش را در همین زمینه به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل ارسال نمایند:
ngochr@ohchr.org
پیروز و سربلند باشید

URL: http://www.hamava005.blogsky.com

نويسنده: اقتراح Tuesday، 09 Aug، 2005 ساعت 06:50

سلام و تشکر !
از مطالب خوبتون استفاده کردم . شادکام باشید

URL: http://www.saf.blogfa.com

نويسنده: مهتاب- آ- Saturday، 06 Aug، 2005 ساعت 10:38

با سلام و عرض ادب
از توضيحات كامل شما متشكرم .ولي نرود ميخ آهني در سنگ متاسفانه قشر مثلا روشنفكر ما گرفتار اين داستان شده اند اگر هر كسي اندكي سواد داشته باشد و فقط خواندن و نوشتن بلد باشد ميتواند متوجه اين مثلا تجارت شود ولي با تمام اين توضيحات كه از طرف مسئولين وشما و.... ، ميشود بي نتيجه ميباشد زيرا چند روز پيش آشنايي كه معلم دبيرستان هم ميباشد مدت 40 دقيقه براي من داشت از منفعت اين مثلا تجارت صحبت ميكرد و استدلالش هم اين بود كه اين كار چون سبب اشتغالزايي با درآمد بالا ميباشد دولت آنرا ممنوع اعلام كرده كه جوانان بيكار باشند و بروند دنبال مواد مخدر و .... ! حالا خود بخوان حديث مفصل ............!


نويسنده: مهتاب Saturday، 06 Aug، 2005 ساعت 07:11

سلام
حرف نداشت

URL: http://www.moon41162.blogsky.com

نويسنده: محمد Saturday، 06 Aug، 2005 ساعت 03:38

آقا يه دنيا ممنون


نويسنده: سوسن Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 08:15

سعید عزیز سلام ... خوبی؟ از دستت کلی دلخورم اول اینکه دوباره آمده بودی ایران و انگار نه انگار سوسن! دوم اینکه ... نمی گم ... دلم برات تنگ شده بود اما چون زیاد نمی تونم بشینم پای کامپیوتر سر زدن بهت دیر شد ... اما سعید حاتمی رو ... ازت دلخورم خب دیگه!

URL: http://www.eshgvamargh.persianblog.com

نويسنده: مهران Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 05:08

۱۹ سالمه و دنبال هم جنس میگردم البته زیر ۲۰سال و کیرش هم زیاد کلفت و دراز نباشه


نويسنده: مهران Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 05:02

مهران ۱۹ اصفهان دنبال یه هم جنسبز میگردم البته زیر ۲۰ کیرشم کلفت و دراز نباشه


نويسنده: dj ali gator Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 02:03

عالی بود سعيد جون


نويسنده: سوسن Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 01:07

وایی!! چقد نوشتم برات ... به یاد اون روزای خوب ... یادته؟

URL: http://www.eshgvamargh.persianblog.com

نويسنده: سوسن Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 01:05

در مورد تماست شک دارم!!! چون اونقد سرت گرم بوده لابد که انگار نه انگار سوسن! به شهلا جونم گفتم ... گفته بودم بهت بگه خیلی خیلی ازت دلخورم ... در مورد وبلاگم و سایر موراد بنده سواتم قد نمی ده ... به هر ترتیب فکر نمی کنی یکی میاد می خونه فکرای بد بد می کنه؟؟؟ ... آقای سعید حاتمی عزیز! پاینده باشی دوست خوبم!

URL: http://www.eshgvamargh.persianblog.com

نويسنده: سوسن Friday، 05 Aug، 2005 ساعت 01:01

سلام مجدد. در مورد ای دی یاهوهای متعدد(!) باید عرض کنم همه اونها اواسط سال گذشته هکیده شدن و اگه پیغامی برای اونها گذاشتی خوشبحال هکره شده لابد! اکنون اینجانب با عرض ارادت خالصانه اذعان می دارم که فقط یه آی دی یاهو بیشتر ندارم!!! به جان خودم! ... نمی گی یه وقت کسی میاد می خونه خیالای بد بد می کنه راجب من؟؟؟داشتیم داش سعید؟

URL: http://www.eshgvamargh.persianblog.com

نويسنده: هادی Thursday، 04 Aug، 2005 ساعت 05:44

آقا با این عکس هم کلی حال کردم...ایولا

URL: http://farzandebahar.persianblog.com

نويسنده: هادی Thursday، 04 Aug، 2005 ساعت 05:42

مطمنا این قضیه بیش از اون چیزی که فکرشو بکنیم ریشه دوونده تو جامعه فرهنگی و اجتماعی ما...انشاالله که روزی بشه بتونیم و باید بتونیم فرهنگ خودمون را اونقدر بالا ببریم که آسان پول درآوردن نشه یه نوع فرهنگ برای جوونا و افراد جامعه و اون را به حساب زرنگی خودشون بذارن

URL: http://farzandebahar.persianblog.com

نويسنده: هادی Thursday، 04 Aug، 2005 ساعت 05:40

چند وقت پیش بود که تو خیابون میرفتم که یکی از دوستام به تلفنم زنگ زد که بیا فلان جا یه کار واجبت دارم...حالا که رفتیم منو به ۳ دکتر و دانشجوی دکترا معرفی کرده و یکی از اونا شروع کرده برام سخنرانی......نمیدونم چی بگم والا...اوضاع خیلی اسفناک تر از اون چیزیه که میشه فکرشو کرد...یکی دیگه تو زمستون بود منو برد تو یه پارک که درباره یه طرح مهم باهام صحبت کنه حالا که رفتیم دیدیم از همیناسو...اونم فارغ التحصیل دانشجوئی بوده...یک ساعت مخ ما را دندون گرفت برای همین صحبتها...

URL: http://farzandebahar.persianblog.com

نويسنده: هادی Thursday، 04 Aug، 2005 ساعت 05:34

سلام سعید جان..کجائی پسر دیگه خبری ازت نیست....مقاله زیباتو درباره اینگونه تجارتهای هرمی خوندم...متاسفانه و هزار بار متاسفانه این گونه تجارتها اینقده بین مردم و قشر به مثل فرهیخته جامعه ایرانی نفوذ کرده که واقعا باعث تاسفه

URL: http://farzandebahar.persianblog.com

نويسنده: نسیم Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 12:46

اطلاعات جالبی بود

URL: http://kavirms.special.ir

نويسنده: علی Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 11:39

ویحک ایها الفاسق اشتریت مرضات المخلوق بسقط الخالق لطفا معنی این عبارت را سوال کن وجوابت را برایم بفرست


نويسنده: سیاورشن Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 09:55

سلام ....فعلا فقط سلام ....تا بعد

URL: http://siavarshan.blogsky.com/

نويسنده: علی Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 05:00

واردش کن


نويسنده: علی Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 04:59

برای دومين بار ميگويم بابت اين عکسها خيلی نادان هستی


نويسنده: علی کوچیکه Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 03:50

واقعا دستت درد نکنه.فکر کنم دیگه الان این مردم دور از جون عقده پول و احمق ما دست ازین تجارت اینترنتی !! مسخره دست وردارن.تا حالا صد نفر خواستن منو خر کنن اما من که خر نشدم که !دمت قیژژژ!

URL: http://aliaksh.persianblog.com

نويسنده: saeed Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 02:25

agha tozihat kameloo gira booood....ya hagh akhavi

URL: http://www.roofagha.persianblog.com

نويسنده: علی و ... Wednesday، 03 Aug، 2005 ساعت 01:57

کارت درسته برادر!

URL: http://www.sefreshab.blogfa.com

نويسنده: شهلا Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 12:35

درود بر آقای حاتمی ِ دانا
آقا، سپاس از تو ضیحاتتون.
بدرود.

URL: http://21mehr.com

نويسنده: مهرنوش Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 09:24

تقریبأ یه مدتی کارمون این شده بود که رفقا زنگ میزدن که بیا عضو شو فلان و بهمانه و.... خوب من این چیزا رو نمی دونستم اما یه بهونه خوب داشتم که من آدم تجارت نیستم . اما خوب فکر میکنم اگه رسانه های گروهی هم راجع بهشون توضیح بدن فکر نمی کنم مردم به این سادگی یاد بگیرن یا عمل کنن . ... ببخشیدا اما نمودارت در عین علمی بودن خیلی خنده داره و مثل خواب پینوکیو میمونه که میخواست سکه هاشو چال کنه تا درخت پول سبز شه

URL: http://medadsiah.persianblog.com

نويسنده: آفتاب پرست Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 08:56

الیوم استعمال گلدکوئیست فی الایران الحرام ... ترجمه: هرکی گلد کوئیست بخره چیز میشه! ... الهی خدا خیرت بده جوونُ این اطلاع رسانیشو بیشتر کنین که هر کی هرجا به آدم میرسه مخ آدمو ۶ ساعت واسه این چیزا تیلیت نکنه! تو اتوبوس و مترو و کافی شاپ و سالن انتظار سینما و توالت عمومی و ... و ... و... هم آدمو پرزنت میکنن!

URL: http://negar76.persianblog.com

نويسنده: شاهزاده ی سرطانی Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 08:34

ارادت سعید جان. متاسفانه یک قضیه ی خیلی بدی در این ماجرای پولدار شدن وجود داره که میخوام بگم. اول بگم که من شومپخت بار پرزنت شدم. و شومپخت بار هم در فانهای این تجارت شرکت کردم. با شئپختاشون هم صحبت کرم که کلی سود کردند. ولی یه چیزی که من یکبار از یکی از لیدرهای گنده پرسیدم این بود که چرا سوالهایی که من دارم از شما می پرسم رو در موردشون فکر می کنید؟ گفت آخه تازه است. گفتم یعنی اینهمه ادمی که شرکت کردند تا حالا این سوالها رو نپرسیدن. گفت نه. گفتم پس این قضیه مشکل داره. خلاصه معلوم شد که یه جور حماقت دسته جمعیه. یاد کارتونای قدیم می افتم که برق طلاهای صندوقچه ی گنج می افتاد تو صورت یابنده و خلاصه مسخش می کرد. بدبختی ما اینطوریه که اولن به شدت سطح سوادمون پایینه. همین محاسبات ریاضی رو اول باید در موردش بدونی و فکر کنی و بعد به حل کردنش برسی. اصلن در مورد این تجارت باید به سوال برسی بعد کشف حقیقت کنی. توی این فانها متوجه شدم که چه خبره. خیلی چیزها گفته نمیشه. مثلن توی یه جلسه ی لیدر شیپ شرکت ای بی ال اینقدر سوال کردم تا سخنران به زبون اومد که آره آقای فلانی و بهمانی که از لیدرهای اصلی و وارد کننده ی این بازی هستند کارتهای اون شرکت رو می خرند و با سود به مردم می فروشند. مسخره نیست. واسطه هم داره این قضایا. این اصل کلاهبرداریه دیگه. خلاصه هر چی آدم لنگ و لوکه توی این ماجراست. حالا این لنگ و لوکا تو بازار خودمون هم زیاد هستند . پس بلندند چطوری لنگ و لوکهای دیگه رو جمع کنند و پولشون رو به جیب بزنند.

URL: http://mahoordad.persianblog.com

نويسنده: سميرا Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 08:02

سلام! اخ گفتی داغ دلم تازه شد! چند وقتی بود یکی از دوستام رفته بود عضو اینا شده بود.. و منو بیچاره کرده بود اونقدر که اصرار میکرد که منم عضو کنه... بیچاره ام کرد! هر روز زنگ میزد و می اومد دم خونمون و.... اخرش دیدم بهتره عین خودش عمل کنم.. و اونقدر گفتم و گفتم و زنگ زدم و اذیت کردم و دلیل اوردم و از همین حساب کتابای جمعیت ایران براش نوشتم(ای کاش اون موقع این شکلی که کشیدی رو داشتم ها!) که اونم پشیمون کردم!.. متاسفانه هنوز هم تب این چیزها فروکش نکرده.. و رویای پولدار شدن بی دردسر و یک شبه خیلی ها رو گول میزنه...../ مرسی از مطلبت. جدی لذت بردم.

URL: http://samira5.persianblog.com

نويسنده: بی‌نام Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 07:32

خیلی خوشم اومد بالاخره یکی توضیحات داد. جالب اینه که اینجا هم ایرانی ها یه گروه تشکیل دادند برای این کار.


نويسنده: حامین Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 03:39

اقا مرسی از توضیحاتت و در ضمن ایول به این عکس!!

URL: http://Haminpersia.persianblog.com

نويسنده: نيما قديمى Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 03:01

دوست عزيز با درود:

تجارت شاخه‌اى اعم از هرمى و شبکه‌اى هر دو مى‌توانند از طريق اينترنت يا به صورت شفاهى انجام بشوند. بين تجارت هرمى و شبکه‌اى (نه اينترنتى!) تفاوت هست. من در اين‌جا قصد پرداختن بهاين تفاوت را ندارم. بلکه مى‌خواهم به تجارت شبکه‌اى و تفاوت آن با تجارت سنتى اشاره کنم. اين‌که گولدکوئست در واقع تجارت هرمى است و فقط با ارايه‌ى يک محصول وانمود مى‌کند تجارت شبکه‌اى دارد، بحثى است که مى‌توان جداگانه به آن پرداخت. منظور من نحوه‌ى ارايه‌ى محصولى واقعى از دو طريق است: يکى از طريق تبليغات و نمايندگى، و ديگرى از طريق زنجيره‌اى از مشتريان شرکت. در هر دو حالت درصدى به قيمت اوليه‌ى کالا اضافه مى‌شود. در روش سنتى هزينه‌ى تبليغات، هزينه‌ى انبار دارى، پورسانت نمايندگى و … در حالت دوم پورسانتى که به افراد داخل شبکه توزيع پرداخت مى‌شود. در بدترين حالت اين دو مبلغ يکى مى‌شود و جنس با يک قيمت تمام شده به دست مشترى نهايى مى‌رسد. در حالت اول فقط عده‌ى خاصى جذب بازار کار فروش مى‌شوند و در دومى عده‌ى زيادى جذب اين بازار مى‌شوند. ما مى‌توانيم به افراد گوش‌زد کنيم که اين تجارت هم مثل خيلى از تجارت‌هاى ديگر و شايد بيشتر از آن ها ريسک دارد ولى اصل معامله و روش توزيع کالا را (منظورم تجارت الکترونيک نيست، بلکه توزيع شبکه‌اى است) زير سؤال بردن منطقى نيست.


نويسنده: داروگ ۸۲۱ Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 02:43

روشنفكراني كه مردند ! در نقد محمود دولت ابادي و دوستان

URL: http://www.darvag821.persianblog.com

نويسنده: razzagh hedayat Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 02:24

اقا ما خیلی وقت بود دنبال جواب سوالمون بودیم که با این مطلب کل جوبی رو که میخواستم گرفتمدست درد نکنه

URL: http://www.gabgo.persianblog.com

نويسنده: بیلی و من Tuesday، 02 Aug، 2005 ساعت 01:11

سعید جان حرف درستی است با فتوا و ممنوعیت کاری درست نخواهد شد مگر آن که آدمی روشنگری کند مثل همین نوشته تو.

URL: http://www.mebaily.com



Copyright © 2003-2005, . All rights reserved.
Designed by 1saeed.com.